Soms, héél soms doe ik het nog weleens. Een lekker ouderwets reclameconcept, een old skool campagne. Maar dan wel een ‘van nu’, natuurlijk. Inclusief strategie en executie. In mijn eentje, als duo of met een compleet freelance team experts.

Ook ik heb wel eens zin in een uitje. In: even mijn gedachten verzetten, met iets anders bezig zijn. Dat houdt mijn geest lenig, en mijn talent scherp. Gelukkig zijn er ook nog klanten die in het oerwoud van hippe marketingtermen en versnipperde ‘hot-shops’ (3-4 man), ‘leading agencies’ (40-50 man) of ‘eenpitters’ (juist!) door de bomen het bos niet meer zien. En die gewoon zeggen: “Doe mij een lekkere reclamecampagne, zo één die meer gaat verkopen”. Meestal kloppen die bij mij aan. Omdat ik complexe zaken nu eenmaal graag versimpel. En omdat ik, of ik nu wil of niet, nu eenmaal een vreselijk talent heb voor dat rare, oppervlakkige vak. Als ik een campagne voor je ontwikkel, krijg je mij van begin tot eind. Strategie, concept, media- & middelplan, samenstelling en aanvoering uitvoerend team: de hele rambam. Lekker uitgekleed, lekker efficiënt, zéér ervaren. En het scheelt dat je het marmer in de receptie of de vloot leasewagens bij mij niet hoeft te betalen: elke helft van je uitgegeven reclame-euro komt ten goede aan jezelf.


Prijs op aanvraag