Meer geniale groei-ideeën voor je merk of bedrijf dan je de komende 10 jaar op kunt. Alles zit er in: strategie, business development, marketing, innovatie, digitale transformatie, verdienmodellen, communicatie: het kan niet op
‘Tien tegen één’ is een van mijn meest favoriete producten. Daar mag je me ’s nachts voor wakker maken. Na een goede briefing over je 3 grootste problemen/-obstakels als bedrijf, krijg je 10 geniale oplossingen. Op het gebied van business development, (marketing)-communicatie, media, strategie, sales, social media, proposities, big data, innovatie, verdienmodellen, organisatie-verandering, informatiemanagement, free publicity – you name it. Ik weet van tevoren natuurlijk niet waar de oplossing zit voor jouw probleem. Die 10 ideeën presenteer ik minimalistisch: één uitgeschreven A-4, één key-visual, één kleine Creatieve Rationale per idee. Uiteraard heb ik ze gechecked op haalbaarheid. ‘Tien Tegen Eén’ kost om te beginnen slechts 1.000,00 euro per idee. Een kleine waarschuwing is wel op z’n plek: voor elk idee dat je uitkiest, en (ooit) wilt gebruiken, betaal je een extra (eenmalige) auteursrechtfee van 2.500,00 euro. En de ervaring leert dat klanten vaak minimaal 3 of 4 ideeën kopen. Zeg dus niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.